xjessi.blogg.se

Allt & inget!

Bil, matlagning & naglar

Publicerad 2015-04-27 22:44:26 i

Tvättade bilen i helgen och idag tyckte jag det var dax att pilla bort dekalerna som satt på bilen när jag köpte den. De satt med vanligt lim som gick bort med T-röd efter tips från brorsan, så nu glänser den så fint:

Det hör inte till vanligheterna direkt, men jag lagade faktiskt mat idag 😜 Blev en smarrig sallad. Det räknas visst som matlagning, jag kokade både bönor och brysselkål! 😉

Hann tom fixa naglarna, blev mer eller mindre tvungen efter användandet av T-röd. Fast jag hade handskar så gick det ändå igenom lite grann och förstörde 😕. Men nu är dom fina igen:

Det blå lacket kommer från världens coolaste flaska, fick den i födelsedagspresent av min kära syster 😀
Är väl dax att sova nu antar jag, imorgon är det träning direkt efter jobbet! Ett benpass och Bodycombat, ser fram emot det 😊
💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela