xjessi.blogg.se

Allt & inget!

Lost & Found

Publicerad 2015-04-08 18:06:55 i Allmänt,

Fick ett ryck idag och och torkade golven. Det är ju verkligen inte det roligaste, men jävligt skönt när det är klart. Hade en liten tanke på att möblera om oxå när jag ändå var i farten, men insåg att det skulle bli väldigt besvärligt med alla kablar som går från datorerna till TV-hörnan så jag lät bli.
Däremot tyckte jag det var hög tid att torka av fåtöljerna. De som vi aldrig sitter i utan mest lägger saker på, vilket jag hittade väldigt talande bevis för nu :P 
I december när jag handlade julklappar så hittade jag som vanligt ett par grejer till mig själv, som jag sedan glömde bort. För där låg dom i en påse under en påse i fåtöljen haha :D
En burk tops, en nagelpolerare, multivitaminer, en bok om hemmaodling från Lagerhouse, handsprit från Pinkroom och en asgullig liten shoppingvagn från TGR :)
Hade totalt glömt bort att jag köpt dom här prylarna, men vad glad jag blev när jag kom ihåg det. Nu blev det som försenade julklappar. Fyra månader sena nästan... Hmm, kanske borde använda dom där fåtöljerna lite oftare, eller åtminstone torka av dom ibland :P
Fina blev dom nu iaf:
Har varit duktig idag så det räcker tycker jag, så nu tänker jag bara chilla resten av kvällen och njuta av min semester. På fredag är det dax att börja jobba igen, men nu drar jag igång PS3:an och spelar lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela