xjessi.blogg.se

Allt & inget!

Naglar & TV-spel

Publicerad 2015-04-12 12:51:00 i Allmänt,

Mina naglar är riktigt trista för tillfället, bara skivar sig och går av trots att jag smörjer och härdar och håller på :(
Så jag inte gjort nåt speciellt med dom på ett tag, men igår fick jag sån abstinens så jag var bara tvungen. Hittade en massa roliga förslag häromdagen och bestämde mig för att prova Cartoon Nails:
Jag är nöjd med dom med tanke på att det var första gången. Blev riktigt häftig effekt att måla dom så dom ser tecknade ut :D Kom ju rätt dock mycket nagellack utanför, men det går bort tills imorgon skulle jag tro :)
 
Resten av kvällen spenderade jag med Resident Evil - Operation Raccoon City. Det utspelar sig parallelt med RE 2 och 3, men man spelar Umbrellas team som ska förstöra bevis. Blir många kära återseenden av platser som man besökte i spelen 1-3, riktigt kul! Här t ex står jag utanför chief Irons kontor på polisstationen, även om det är väldigt tillsnyggat och ser lite annorunda ut så känner jag ändå igen mig:
Detaljerna i spelet är välgjorda och snygga, det enda jag stör mig på är att kontrollerna kan vara lite sega när man ska plocka upp grejer, man måste ofta vinkla kameran för att få tag i dom.
Jag är tyvärr på sista uppdraget nu tror jag, om inget oväntat händer. Lika bra att köra igång direkt tycker jag... Skräcksöndag, here I come!

Kommentarer

Postat av: ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Publicerad 2015-04-17 01:40:44

Har också problem med naglarna nu. :/ Svårt att få ordning på det...

Svar: Ja fy, det tar en hel evighet känns det som :I
xjessi.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela