xjessi.blogg.se

Allt & inget!

Kvällsjobb och minibyrå

Publicerad 2015-03-25 22:07:39 i

Veckans kvällspass avklarat, gick ganska smärtfritt. Brukar vara lugnt på kvällarna så det gör mig inget alls att jobba skift light 😊
Var en sväng på Lidl på lunchrasten och fick med mig en ny minibyrå som jag spanat in ett tag. Precis som jag misstänkte så blev den perfekt på skoskåpet i hallen. Det enda som får plats i den är iofs mina löparvantar och ett pannband, men det är mindre noga 😉
  
Jag ska nog införskaffa en till sån där väggkorg oxå.. Eller rensa bort lite av innehållet kanske, det ser ju lite trist ut när det bara väller över sådär. Imorgon är det pizzakväll på jobbet, ska bli jättemysigt 😊
💟

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela