xjessi.blogg.se

Allt & inget!

Number 1!

Publicerad 2015-03-19 22:25:30 i Allmänt,

Jag kom på idag att jag kanske skulle ta och fixa en blogg. Det var ett tag sen sist och jag tror jag är inne i en fas där jag behöver få utlopp typ.
Inte kris, fas :P
Namnet valde jag för att Jessi var upptaget helt enkelt. Tänkte först köra på iJessi, men insåg hur det skulle se ut med bara gemener och så använder jag ju inte ens iPhone utan Xperia, så xJessi kändes lixom mer rätt :D
Så om nån vill heta iJessi är det ledigt, dagens tips ;)
Välja kategori gick ju mindre bra dock, vill ju inte begränsa mig så det får va så länge..
Iallafall. Började förstås dagen med att jobba, sen bar det av till gymet:
 
Bröst axlar och armar var det dax för idag. Gick jävligt bra faktist, hade druckit en Celsius efter lunch och dom är jag igång på ett bra tag :P Kanske hade lite överskottsenergi oxå, har inte tränat på en vecka eftersom jag haft en ehm... skada. Mer om det en annan dag!
Efter jag kommit hem, stretchat och ätit havregrynsgröt så tyckte jag väl att jag såg lite blek ut. Bestämde mig för att färga ögonbryn, fransar och hår:
 
Hårfärg hade jag ingen hemma, men jag har en inpackning jag fick i julklapp av syrran som ger en lila ton så den provade jag att köra i torrt hår och det blev helt ok. Sjukt snygg var jag under tiden som ni ser.
Jag råkade pilla bort mina hårextensions på jobbet idag, så det känns ju väldigt tunt just nu på skallen. Men det löser sig förmodligen i helgen :) Älskar färgerna på dom jag haft nu i ungefär en månad, ska spara dom och återanvända vid tillfälle:
 
Tyckte inte att det räckte med färgade fransar, så jag satte igång att göra en hemmagjord förlängning när jag ändå höll på, som sagt - Celsius...
Jag använde Ardells färdiga små knippen och kastade även i ett par blå och lila för att få lite effekt:
 
Köpte ett startkit på nagelgiganten för ett tag sen som innehåller lim, olika färger och lite sånt. Kolla närmare här om ni vill: http://nagelgiganten.se/individual-eyelash-kit-p-6002.html.
Så när fransarna var på plats och håret förplattat inför morgondagen ser jag ut så här:
 
Kände mig ganska nöjd för kvällen, hade lite tid kvar innan läggdax och kom ihåg tanken från tidigare idag -
Jag kanske skulle ta och fixa en blogg...
♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela