xjessi.blogg.se

Allt & inget!

Nytatuerad!

Publicerad 2015-03-31 20:31:39 i Allmänt,

Sådär, nu är den äntligen på plats! Jag har velat göra den här texten i 2-3 år nu, men det har inte blivit av.. Ikväll var det dags och jag är väldigt nöjd :D
Om ni kan er Lady Gaga så känner ni igen citatet, om inte så får ni väl ta och lyssna på låten "Judas" helt enkelt ;)
Korset satt där sen innan, har haft det 10-12 år ungefär och funderat på påbyggnad i kanske 5 år eller nåt. Jag kommer att lägga till mer vartefter när jag hittar rätt motiv. Vet ungefär vad jag vill ha, men inte exakt hur jag vill att det ska se ut. Den kommer dock att vinklas mot insidan av underarmen.
Fonten är samma som på omslaget av Tim Burton's Alice in Wonderland, defintivt en favoritfilm, favoritregissör och favoritskådespelare:
Eftersom Lucky7 där jag gjort alla mina tidigare tatueringar vägrade göra denna så är den här gjord på Tattooverk och dit kommer jag nog fortsätta gå med resten nu ;)
Och jag tror inte det kommer dröja 10-11 år igen till nästa gång...

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2015-04-02 20:35:42

Gud vilken cool tatuering!!!

Svar: Tack snälla 😊
xjessi.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela