xjessi.blogg.se

Allt & inget!

Knoppar, hår och träning

Publicerad 2015-03-24 20:51:19 i Allmänt,

Bara för att våren är på G så var jag tvungen att föreviga lite knoppar...
För första gången, i mitt liv känns det som (fast det är nog bara ca 15 år), är jag utan träningskort. Men bara tills imorgon, jag var lite sen att förnya årskortet så det blev ett glapp på fyra dagar. Men det gick ju bra att köra ett hemmapass på crosstrainern, ett par styrkeövningar och lite hopprep och aerobics i vardagsrummet.
Grannarna lär ju ha undrat vad det var för elefant som var lös :P
Har samlat på mig ett ganska bra litet hemmagym, det är skönt att ha när man inte har tid eller lust att ta sig iväg men ändå vill köra lite.
När sambon kom hem bar det av ut på äventyr, det fanns en gömd biljett till Club Aqua vid en trappa på ett berg. Berget hade jag rätt om vilket det var, tog dock fel trappa så det blev en omväg och när vi väl kom fram var vi 30 sekunder för sena :(
En kille med cykel och pannlampa hann ta den mitt framför nosen på oss! Men men, kul för honom :)
 
Bad en kollega ta en bakifrånbild idag så jag kunde se om frisyren var lyckad och det var den ju. Löshåret har liksom satt till sig så det inte blir så mycket glapp mellan det och mitt egna:
Ser lite ut som en My Little Pony, så jag är nöjd ;)
Känns ovant att ha sådär långt hår dock, fastnar överallt typ. I kläder, i armhålorna, mellan tuttarna... Jag brukar inte ha kvar förlängningarna så långa utan klippa av dom lite, men det är ju kul med lite omväxling så det får va ett tag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela