xjessi.blogg.se

Allt & inget!

Ny bil!

Publicerad 2015-04-18 16:12:06 i Allmänt,

Eller, ja helt ny är den ju inte såklart. Årsmodell '98 Rover 420, men ny för mig sedan igår kväll :D
Var och hälsade på lillebror ett par timmar som hade ringt kvällen innan då han kände en som behövde bli av med sin bil fort. Ett riktigt kap, ni ser ju på bilderna vilket fint skick hon är i och jag fick den för riktigt bra pris:
Stereo finns det i oxå och så är det larm på den. Det har jag redan hunnit testa imorse när jag skulle lägga lite grejer i bakluckan. Glömde larma av först, jävlar vad det lät haha :P
Det var så mysigt att få hänga med brorsan ett par timmar oxå, härlig avslutning på en intensiv vecka :)
Det har gått i ett på jobbet då jag håller på att utbilda ny personal. Superkul är det, men klart man blir lite extra trött av att ha annorlunda uppgifter. Ska hålla på med det fram till semestern, ungefär två månader alltså :)
 
Ikväll bär det av på äventyr hem till en av mina fina kollegor på partykväll, det kommer bli skitkul! Jag måste säga att jag känner så himla många härliga människor som är underbara att umgås med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela